söndag 6 juli 2014

Vad tror ni???

Källa ?
 
Jag har under en tid funderat på ett nytt projekt. Det är nämligen så att jag i perioder blir väldigt, som en del kallar det, manisk, och gör det intensivt under en period för att sen helt lägga ner det. Det finns som sagt några få saker jag verkligen brinner för i mitt liv, eller som jag tycker är otroligt roligt och det är fotografering, som jag vill utveckla mer, sen så tycker jag väldigt mycket om att baka. Jag har sedan en tid tillbaka nästan helt slutat att köpa bröd utan baka allt vårat bröd själv. Barnen är väl si så där nöjd med det. Sen bakar jag kakor och andra saker i perioder, men bröd försöker jag baka varje söndag om det är så att det tar slut. Men nu efter lite semester och att inte ha haft en bil hemma så har jag bakat en kaka varje dag så nu har vi frysen full. Jag är otroligt dålig på att göra småkakor, men det tar sig....Precis som med fotograferingen så vill jag dela med mig. Så jag har funderat lite på om jag ska börja baka på beställning. Inte som några, gör fina tårtor eller så, utan kanske bakar bröd på beställning, eller någon god kaka att ha i frysen. För jag kan ju inte ha allting i våran frys som inte blir uppätna. Jag hittade till exempel här om dagen när jag letade efter något, bullar som man ska ha när man gör semlor. Så dom får jag nog slänga snart. Så vad tror ni? Skulle det finnas något intresse tro????


1 kommentar:

  1. Jag som bor en bit bort har ingen grund att bestælla bakverk av deg. Men derimot får jag lust att gøra såna småkakor som ær på bilden. Ær det virkat eller stickat måntro? Det ær snallare mot min figur också. Før jag har bestæmt meg. Nu ska jag sluta gøda meg met sånt som inte ær bra.

    SvaraRadera