tisdag 8 juli 2014

Idag började jag mtt halvnya liv. Eller rättade sagt så påbörjade jag nedräknungen av antal träningspass jag ska ha hunnit avklara innan den 20 september 2014. Det är ett antal pass och förhoppningsvis kommer jag orka hålla min träning och jag kommer springa kretsloppet på en betydligt bättre tid än förra året. Det är i allafall en strävan. Så nu gäller det att hålla antal träningspass efter min uträkning och min träningsplanering. Förhoppningsvis kommer jag även klara av att hålla en liten slankare linje för om jag klarar av det så kanske jag kan gå ner lite och jag kanske faktiskt kan orka mer än vad jag gör idag.

Dock känner jag i mina ben att jag har haft en helt annan vardagsmotion än vad jag brukar. Jag cyklar till exempel nu om jag ska någonstans. Inte alltid men under dagarna försöker jag cykla i stället för att ta bilen. Jag cyklar absolut inte några långa sträckor men jag känner det i mina ben att det är muskler jag inte brukar använda så nu har jag lite ont i dem och jag känner även en annan trötthet i kroppen än vad jag har gjort innan. Jag tror i och för sig inte att det bara handlar om att jag cyklar och använder muskler jag inte tidigare använt utan jag tror även att det handlar om att jag faktiskt inte har tagit det speciellt lugnt på min semester. Jag har haft en helt annan vardagsmotion än vad jag brukar. Nåja, i dag när jag tränade kände jag faktiskt en helt annan trötthet än vad jag tidigare har gjort. En trötthet i kroppen.... Hoppas att det blir bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar