onsdag 19 augusti 2015

Lata dagar ...

Nu är det slut på latar dagar och det är dax för träning igen! Jag har haft ett sommaruppehåll på minst tre veckor, skönt, men fruktansvärt för min kondition. Visst jag har vardagsmotionert men jag har inte gjort någon aktiv träning på hur länge som helst och jag har inte heller brytt mig så mycket om det utan bara njutit av sommaren. Men ack vad jobbigt det var att komma igång igen. Körde mitt först intervallpass i måndags och jag trodde bokstavligen att jag skulle dö! Sån tur var gjorde jag inte det men även idag när jag körde lite intervallträning så kändes det som att jag skulle dö och på fredag ska jag försöka ta mig runt en liten runda på 5 km.... Detta kan faktiskt resultera i att jag dör på riktigt.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar