fredag 14 augusti 2015

Sista dagarna....

Nu är det verkligen dom sista dagarna på sommarlovet. På tisdag smäller det och det är åter dags för ordning och reda och massa rutiner. Jag är i och för sig en vän av rutiner och ordning och reda men samtidigt måste jag nog säga att det är rätt så skönt med slappa och lata dagar där man sover länge och är uppe lite extra länge på kvällarna. Tyvärr har väl inte sommaren bjudit på så mycket värme så vi har kunnat sitta ute på kvällarna men ändå... Jag har faktiskt haft en fantastiskt bra sommar/semester. Den har dock gått lite för fort.... Eftersom jag bytte jobba innan sommaren så fick jag "bara" fyra veckors semester, vilket jag aldrig brukar ha annars. Jag brukar ha en superlång semester vilket också innebär att man hinner med både det ena och det andra. Denna semestern har "bara" inneburit att jag hunnit med det ena och inte det andra. Vi har knappt varit hemma på våran semester. Vi har varit i Norrköping och Linköping och Stockholm. Sen mellanlandade vi lite hemma och sen var det dags att åka till Tjörn och bästkusten :)

Nåja jag hoppas verkligen att barnen njutit av sommaren och de haft ett bra sommarlov :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar