lördag 15 augusti 2015

Varför???

Jag förstår inte varför jag inte får något gjort nu för tiden. Jag har verkligen gått in i en semestermood och jag har verkligen inte kommit ur den. Nåja, nu jobbat jag min andra helg sen jag började arbeta på mitt nya jobb. Jag var ledig första helgen jag skulle jobba helg så då slapp jag men efter semestern har jag jobbat en helg och nu min andra helg. Jag vet egentligen inte vad jag tycker om det än... Det är en del pusslande men så får det väl vara. Samtidigt kan jag se fram emot att vara ledig på måndag och hitta på saker med barnen eller som när barnen börjar skolan, då ska jag städa huset ordentligt för det har inte blivit riktigt gjort på hela sommaren känns det som. Samtidigt kan jag redan nu känna att det är lite jobbigt att inte ha riktigt koll. Jag är ju en människa som älskar att ha full kontroll även om mitt förra jobb innebar att man till viss del inte hade hundra koll. Men det kanske är bra att lära sig att inte ha koll, för det är nog ett litet problem jag var ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar