torsdag 13 augusti 2015

Tanken var att jag skulle överge denna bloggen, men sen insåg jag när jag skulle avveckla denna att jag faktiskt tycker om denna blogg. Det är lite jag, även om den är väldigt spretig. Men så är mitt liv. Jag startade ju en blogg med bara recept, vilket var en bra tanke, men jag hann ju aldrig med att både dokumentera, fota och blogga om allt jag bakade och sen kunde det ta flera veckor mellan det att jag bakade. Så nu får den ingå i denna blogg! Så får det bli! För jag menar den heter ju Livet på Lillhamra och på Lillhamra bakar jag =)

Nåja, nu är sommaren snart slut. Kanske inte varit den bästa sommaren men nu har äntligen värmen kommit och det har varit fantastiskt att kunna sitta ute och äta frukost, lunch och middag. Jag har njutit för fullt. Men tyvärr är sommaren snart slut och det är dags för att återgå till alla rutiner och det är dags för barnen att börja skolan och dags för mig att få lite ordning och reda i hemmet. Och få ordning på mitt liv. Jag har inte tränat på nästan hela sommaren, jag har slarvat med allt vad som heter mat och jag har slarvat med städningen. Jag har "bara" slappat hela sommaren. Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar