tisdag 24 december 2013

Nu är det jul igen...

Herregud vad tiden bara har försvunnit. Jag vet att jag har skrivit det flera gånger innan, men jag måste skriva det igen. Tiden har bara försvunnit denna hösten och nu är det jul igen. Jag har verkligen inte hunnit med hälften av allt jag hade tänkt att jag skulle göra. Jag har suttit och slagit in de sista julklapparna nu och jag tycker fortfarande inte att jag har fått till dom där riktigt bra julklapparna till Eric. Felicia är jag faktiskt nöjd med. Men inte till Eric. Kanske får spontangöra ett litet presentkort till honom och gå till någon affär i mellandagarna med honom. Vi får se.

Nåja, jag vill egentligen bara önska alla er där ute en riktigt bra jul och att ni tar det lugnt och bara njuter av sällskapet av de personer ni älskar mest av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar