måndag 2 december 2013

Herregud!!!

Jag fattar inte vad som hänt!!!! Jag går bara upp i vikt!!! Klart att jag vet vad som hänt men jag fattar inte hur jag tänker! Vill jag verkligen bli en tjockis igen (är det i och för sig fortfarande) eller vill jag vara lite smalare än vad jag är idag. Så nu kära vänner är det slut på alla goda kolhydrater och alla goda saker som innehåller socker på olika sätt. Så kanske jag kan gå ner lite till jul. Mitt mål är ju trots allt att nå min ideal vikt till sommaren. Egentligen denna sommaren som var men nu får vi skjuta fram det till sommaren 2014. Ja, jag vet att jag skriver om min hemskt dåliga karaktär, vilket jag klagat på att andra har gjort. Men det händer ju nu! Och det händer ju i mitt liv på mitt Lillhamra.det var nog bara så att jag fick en chock  när jag ställde mig på vågen. Nu är det vägning varje måndag för att ha koll och nu måste jag börja träna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar