torsdag 21 februari 2019

Becourse I’m worth it



Jag är så värd en liten minisemester utan barnen 😉så jag for till Stockholm. Även om vi inte hann med så mycket idag så har jag i allafall hunnit testa löpbandet på hotellet och vi har åkt både buss och pendeltåg ovh tunnelbana för att ta oss runt i Stockholm. Det är inte alls min grej att åka kommunalt men är man i en stor stad så är det nog lättaste sättet att transportera sig inom de central delarna. 

Givetvis åt vi på favoritrestaurangen 😁 Egentligen är det ett litet stressmoment att äta på restaurang för mig samtidigt som jag älskar att äta vällagad och god mat. Eller mat som jag tycker om 😉jag vet att jag är petig med maten jag äter för jag är som en del säger ”är lite kräsen” 😉 men jag njuter varje gång jag ska äta på restaurang för det är så gott 😋

Så första dagen har varit bra 😁så nu fortsätter vi med mer ätande och lite umgänge resterande av dagarna i stora staden 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar