lördag 2 februari 2019

Trött trött och åter trött😴😴😴😴



Nu måste jag ta tag i mitt liv! Jag måste få en planering, en effektivitet som jag saknat under hela detta året och jag måste börja ta tag i saker.

Hela detta året har jag ägnat mycket tid åt att sova, vara oeffektiv och faktiskt inte få något gjort. Jag måste verkligen få en ändring på detta. Jag måste bli mer effektiv!

Så planering och effektivisering står på min att göra lista! 

I dag har jag varit i en simhall hela dagen. Så trött i mitt lilla huvud och jag har verkligen inte fått gjort något🙄borde kanske ha försökt att plugga lite och tränat lite, men inget av det 🙄

Simtävlingen gick bra för båda barnen. Men fröken F måste nog att börja fokuset lite mer och faktiskt engagera sig lite efter en liten svacka i simningen. Hitta tillbaka till motivationen. Så nu får vi föröka hjälpa henne att hitta tillbaka till den där motivationen som dalat lite för hon är duktig och har kapacitet. Så hur ska vi göra 🤔

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar