söndag 17 februari 2019

Jobbigt att vara normal 😂



I helgen har vi haft en kompis till fröken F här, från fredag till söndag. Det var riktigt jobbigt att vara normal en hel helg 😂 Jag kunde inte vara onormal som jag brukar och jag kunde inte gå om kring naken som fröken F anklagar mig att göra 😂😉 Så nu kan jag återgå till att vara onormal 😁

Nåja, måste börja fokusera nu! Fokusera på min träning både som ryttare och som löpare - det enda är ju att jag är en super dålig löpare så att kalla mig löpare kanske är fel. Oavsett så har jag ju satt upp mål för mig med min träning både löpningen och ridningen och det känns som om jag har tappat fokus. Blivit lite ofukuserad och inte gör något vettigt. Så nu måste jag börja fokusera och börja tänka på vad jag ska ändra, vad jag gör bra och vad jag ska förbättra för att jag ska kunna nå mina mål. Så nu är det fokus till 100% på allting gör ! 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar