söndag 10 februari 2019

Nu måste jag skärpa mig !!!



Nu måste jag skärpa mig på alla olika sätt! Vi har nu gjort 41 dagar av det nya året och jag vet inte hur många av mina nyårslöften jag egentligen har brutit 🤔 

Ett var ju att röja ut 365 saker från mitt hem, som på ett eller annat sätt ska skänkas eller säljas under året, alltså saker som återvinns. Januari gick faktiskt rätt så bra. Även om jag skänkte bort det mesta av sakerna så kändes det bra. I februari har det inte gått så bra, än, men vi ska ta lite av lovet att röja och försöka sälja en del saker. Dock hade jag som nyårslöfte att InTE köpa något!!!! Som jag verkligen verkligen inte behövde. Och det kanske jag har gjort 🙈Men till mitt försvar - inget för fullt pris! Så det måste ju ändå räknas? Så nu kanske jag har köpt det jag behöver för året😉 Jag har köpt en klänning jag tänkte jag kunde ha både på midsommar, när Emma tar studenten och andra trevliga tillfällen, schabrak - inte så nödvändigt, en tävlingskavaj- som jag faktiskt behövde, ett pannband till Cillahästen - behövde jag inte. Ja, vad har jag köpt mer 🤔 Tror faktiskt inte det var så mycket mer. Jo, lite födelsedagspresenter till Eric. Men det var ju ett måste 😁

Träningen som jag skulle göra så noggrant har inte blivit så bra! Så där ska jag skärpa mig - rejält! Jag ska även vara mer strukturerad med träningen av Cillahästen, vilket har varit lite si och så med! Men nu tar vi nya tag!

Det har ju trots allt ”bara” gått 41 dagar av det nya året 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar