torsdag 7 februari 2019



Herregud vilken dag jag haft! Egentligenblrjade dagen faktiskt riktigt bra. Mys i stallet och Cillahästen fick akupunktur av bästa akupunktören (heter inte så tror jag inte men jag kallar henne så 😉) Anna-Carin. Har ni inte testat det på era hästar så gör det! Sen hade jag en lugn och mysig dag hemma tills jag beslutade mig för att trotsa mitt köpstopp och åka in och kolla utförsäljningen av saker på My One. Jag menar har dom 70% rea så kan man ju inte låta bli. Dessutom har jag trotsat mitt köpstopp ett flertal gånger detta året, fast jag helt klart sa INGA NYA SAKER om det inte är extremt viktigt. Jag har faktiskt köpt rätt mycket redan 😱🙈 MEN till mitt försvar så har det varit på REA precis allting. Jag har inte köpt något till fullt pris, så det känns ju i allafall bra 😁 

Väl inne på My One så fanns det egentligen inget som jag ville ha förutom en kattleksak. Men så hängde den där. En svart fin tävlingskavaj. Jag behövde ju en men hade kanske tänkt mig en grå. Men den passade, var fin och det var ju trots allt 70% rea på den så jag slog till. Så nu har jag en hel tävlingsgarderob. Det känns ju bra nu måste jag bara våga ut och tävla lite. Jag köpte även ett pannband till Cillahästen då det hon har nu har börjat släppa lite så jag måste ta hem och limma det lite. 

Nåja, det har gått 38 dagar på detta året och jag har shoppat en del saker. Men nu är det bra! Jag ska ju göra mig av med saker. Får nog ta tag i det ordentlig i helgen....

Påväg hem från stan så hände det som jag aldrig trodde skulle hända! Min bil började först lukta konstigt och sen helt plötsligt började det ryka någonstans under eller bredvid ratten 😱 gissa om jag fick panik! Det kanske var ett straff från Gud att jag bröt ytterligare en gång mot mitt köpstopp men ändå. Min kära lilla skruttomobil kändes helt plötsligt inte helt ok att fortsätta köra hem i. Det rökning luktade bränt plast. Vindrutetorkarna slutade att fungera och fläkten la av. Så jag fick ringa herr T och få hjälp. Han hittade dock inget så efter mycket om och men så körde vi hem min lilla bil. Ingen fläkt, inga fungerande vindrutetorkare och ett helljus som inte heller fungerar. I och för sig har helljuset inte fungerat på väldigt länge. Så det kanske kanske är dax att titta på en annan bil? Men jag tycker ju om min lilla bil. Jag har verkligen inte lust att skaffa en ny men det kanske jag måste 😩 så nu får vi klara oss med en bil ett tag tills vi kommer fram till vad vi ska göra med bilen.

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar