onsdag 20 februari 2019

Trött men snart lite semester 😁



Idag fick fröken F hem en katalog från ett företag som vi köpt en grej ifrån. Där hittade vi bästa tröja som vi alla ska ha på oss så fort vi ska bort, eftersom vi alltid är sena. Det spelar ingen roll om jag tänker att idag ska vi vara i tid! För vi är tidsoptimister hela högen och ska vi till kusinvitamin så vet jag att det tar ca 45-50 min att köra dit. Men på något sätt hoppas jag att det tar kortare tid. I julas skulle vi vara där kl 17.30 eller 18 och vi åkte typ kl 17.20. Och oavsett så tar det inte 10 min till min kusin 😂så vi är sena från start och sen hoppas vi att vi på något sätt kan få tiden att stanna eller något. Jag vet inte hur vi tänker egentligen men passa tiden är bpgot vi inte kan 😂

Imorgon åker jag på minisemester och det ska bli sååå skönt! Jag verkligen ser fram emot lite ledighet och bara njuta av storstaden och god mat och trevligt sällskap. Men då jag impulsköpte en sadel i tisdags så har jag inga pengar 😩men jag behövde verkligen en ny sadel då Cillahästen ändrat sin kropp och den jag hade hade blivit för smal. Så det vara bara att köpa en ny men det var inte riktigt en sån sadel jag skulle ha. Så nu jar jag en hoppsadel och ingen dressyrsadel så jag måste leta efter en dressyrsadel för det ska jag verkligen ha. Hade tänkt köpa en hoppsadel när jag hade råd då det inte var något måste för mig. Men nu måste jag köpa en dressyrsadel så då får jag spara och bara njuta av att jag kommer till stora staden och jag får hålla i mina pengar 🤨

Puss och kram från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar