torsdag 14 februari 2019

Happy Valentines Day


Idag är det Alla ❤️ Dag. Har ni firat det? Själv så har jag inte firat det. För en gång skull kanske jag ska säga. Oftast brukar jag fira det lite, med en liten bakelse, en god choklad eller god mat. I år har jag verkligen inte orkat engagera mig i det. Tråkigt? Kanske. Men just nu känns det som om allting bara går på rutin. Livet går framåt men inget händer. Eller allting händer men inget minnesvärt. Låter tråkigt och det kanske det är men så är livet just nu. 

Just nu är jag nöjd med att bara vara. Få umgås med min lilla häst, som egentligen inte kräver så mycket och vi har kommit till ett stadie i vår relation där allting flyter på. Och skulle det inte flyta på så löser vi det på ett bra sätt utan några större konflikter. Så vi är nöjda och glada och det känns faktiskt väldigt bra med tanke på att jag har en annan lite donna här hemma som bara hela tiden är i konflikt med mig. Det tar på krafterna och det är såååå jobbigt. Jag vet inte vad jag gör för fel. Visst jag går i gång på det mesta hon gör samtidigt som jag inte vill det. Så just nu går mycket kraft åt till att vara i konflikt med min lilla dam här hemma och då orkar man inte så mycket mer. Så hjälp hur ska jag överleva detta????

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar