söndag 24 mars 2013

ALLTING ÅT H-VETE!!!

Källa ?

Jag brukar inte svära....eller jo, men inte när jag skriver. Men just nu är allting åt H-vete...om ni fattar vad jag menar. Min ridning känns piss, min träning går åt skogen och min vikt nedgång går också åt skogen. Jag har helt enkelt inte någon inspiration just nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka min inspiration, men jag måste nog komma på något. Har ni något förslag???? Idag skulle jag egentligen sprungit en mil i Göteborg med min bästa kompis, men av olika anledningar gjorde jag inte det. En av många anledningar var att jag inte har tränat och jag tror inte att jag skulle klara en mil..Men jag MÅSTE ut och springa nu för att jag ska klara av att springa Göteborgsvarvet. Så jag har ju ett mål. Men varför är det så svårt att bara knyta på sig sina skor och ut och springa????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar