tisdag 19 mars 2013

Här kommer lite ytterligare ett kort. Men visst ser det ut som han antingen skrattar åt mig eller pratar med mig?

 
 Nä, egentligen ska jag inte sitta här utan egentligen ska jag träna....Har inte lust, så jag struntar i det, men jag borde. Idag ställde jag mig på vågen och jag hade gått upp 2 kg på tre veckor. Jag förstår inte varför jag går upp i vikt så lätt. Har alltid gjort och kommer väl alltid att göra. Enligt min planering jag hade i höstas skulle jag ha nått min målvikt nu, men jag får väl skjuta fram det 10 veckor till eller så. Så innan sommaren hoppas jag att jag nått min målvikt och att jag har slutat att äta så fort jag har tråkigt, är lite stressad, lite trött eller bara inte har något bättre för mig...Helt sjukt egentligen. Men idag skärpte jag till mig och nu ska jag hålla detta 10 veckor framåt. Och jag ska även återuppta min träning...men det får bli imorgon....

2 kommentarer: