lördag 16 mars 2013

Insikt!!!



Egentligen har jag massor jag vill skriva om, men jag vet inte vart jag ska börja. Jag börjar med ridningen. Idag red jag extra i träningsgruppen, men massa fantastiskt duktiga ryttare, så jag kände mig lite malplacerad. Men det gick bra....eller så bra som det kunde gå. Jag red Shotte, och den stressen jag haft den senaste tiden, eller min osäkerhet försvann lite idag, och jag vet egentligen inte varför. Men det kändes bra i alla fall. MEN kan det också vara så att jag faktiskt har ridit tre gånger denna veckan om det har gjort sitt? I måndags kände jag mig osäker och tyckte det var lite jobbigt, även om vi tog det lugnt och bara red i 30 minuter...Likadant var det i onsdags när vi red. Fast då var det 1 timmes ridning. Eller har det med Lufsen att göra? Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men jag kände även en osäkerhet förra veckan när jag hoppade Figaro...Jag vet att det är någon mental spärr jag har som bara finns där och som smyger sig på och som jag inte vet hur jag ska bli av med. Men idag gick det faktiskt bra och min spärr fanns inte där idag och det kändes bra. Men nu kommer jag inte rida på måndag och sen är det bara hoppning på fredag. MEN jag tror att det bästa är att faktiskt rida fler dagar i veckan. Så jag ska försöka få ihop mitt liv så att jag faktiskt kan rida Jet igen. Eller det kanske finns någon där ute som behöver hjälp med sin häst en dag i veckan som faktiskt rids???? Hör av er till mig i så fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar