tisdag 12 mars 2013

Jag skriver väldigt sällan om mitt jobb, min idag hade jag en liten "kris" på mitt jobb. Det känns som om jag bara jobbar och jobbar och försöker rädda världen så gott det går, medans mina kollegor har ett mål, en specifik inriktning på räddandes av världen. Jag bara flyter med och räddar lite här och lite där. Så idag kände jag att jag kanske ska byta jobb, kanske hitta en specifik inriktning på räddandes av världen, så att det blir något riktigt. Jag har jobbat sen 2001 med samma sak och frågan är om man inte tröttnar?! Kanske bara ska stoppa huvudet i sanden och låtsas som om allting är bra? Jag tror att jag måste fundera allvarligt om jag ska fortsätta med att rädda världen eller om jag kanske ska byta inriktning helt...eller hitta det jag tycker behövs räddas?! Nåja, jag kör väl på ett tag till och hoppas att jag hittar meningen med livet och meningen med att rädda världen?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar