söndag 31 mars 2013

Påsk!!!

Kan livet bli bättre? Idag började jag dagen med att vara i stallet. På lördagar har stallet något som heter stallnisse, bara för att möta och ta emot barnen som rider på lördagarna. Det är massa barn och föräldrar i omlopp på lördagar. Det var fint väder så det blev lite mysigt att gå där och pyssla lite. I sista gruppen var det bara en elev och då följde jag med på en liten promenad. Sen åkte hela familjen till kusinvitamin och hennes familj för att fira påsk. Felicia var lite orolig över om påskharen skulle hitta dit eller inte. I vanliga fall så brukar vi vara hemma och fira påsk, men i år for vi iväg... Och påskharen hittade faktiskt till kusinvitamin. Sen åt vi gods så det sprutade ur öronen på oss... Så imorgon, som jag har sagt flera gånger innan, så ska jag skärpa till mig och äta ordentligt och inget godis. MEN nu blir det skärpning oh slutätande av godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar