söndag 17 mars 2013

Stall Tokarp...

Idag ägnade jag tiden åt att fota fina hästar (och kratta i en manege).... Tog över 100 kort! Jag förstår inte hur det kunde bli så mycket kort?!Men jag tog både på stora och små hästar, men mestadels på stora hästar. Har gått igenom korten och dom flesta blev faktiskt bra. Så skoj =) får nog åka upp någon mer gång och fota i hagen.... Fast måste erkänna att det var lite svårt när vissa av hästarna var nyfikna och gärna ville stå precis framför mig, eller nafsa lite på mig för att få uppmärksamhet. Men dom flesta hästarna som finns i hagen är ju snälla.Här kommer några fina kort i alla fall ...vill ni se mer????




4 kommentarer:

  1. Tack =) kommer förebilder under veckan och du får ett usb på fredag om dunör frisk <3

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder Tina:)

    SvaraRadera