onsdag 27 november 2013

JUL!!!!

Herregud snart är det jul och jag har inte fått någon julkänsla. Jag förstår inte hur detta gick till. Jag som verkligen ÄLSKAR allt som har med julen att göra. Men jag tror att mycket av julkänslan brukar komma efter att jag varit på den årliga julmarknaden som jag alltid går på. Tyvärr blev det inget i år och min julkänsla har inte infunnit sig alls.

Hoppas att den kommer snart. Dock är det snart första advent och då måste jag få till lite julmys i alla fall. Stjärnorna ska på plats och ljusstakarna ska fram. Känns inte alls som det är det jag vill göra till helgen, men det känns konstigt att inte göra det också. Undra om det har med vädret att göra? Häromdagen hade jag nämligen en vårkänsla, kallt och fint väder....Nåja jag hoppas verkligen att min julkänsla infinner sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar