söndag 5 januari 2014

100 dagar....

Igår när jag låg och kollade igenom FB som jag alltid gör så hittade jag en 100 dagars utmaning. Gick in på Runners World som hade lagt ut utmaningen och min vän frågade om jag var med. Eftersom jag gillar utmaningar och jag hatar att vara en mesig person så antog jag utmaningen. Så imorgon är det slut på godis, chips, läsk och andra onyttigheter. Dessutom ska jag bara för att utmana mig själv lite extra lägga till kolhydrater. Som det står och som kompisen skrev så får man göra TVÅ UNDANTAG! Så det gäller att hålla på vad och när man ska äta. Så nu är det bara att le och se hur bra jag klarar utmaningen. Så nu kommer ni i hundra dagar får läsa om min abstinens och hur bra, förhoppningsvis, det kommer gå =) Men det är ju också så att mitt mål är att gå ner i vikt så det passar ju bra med en hundradagars utmaning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar