söndag 12 januari 2014

Insikt!

Efter gårdagen och den inspirationen jag fick begav jag mig idag trots kyla (-2 grader) och snöstorm, nästan i allafall till manegen. 

Jag hade en plan och en tanke på vad jag skulle göra och jag följde faktiskt min plan hyfsat bra. Kanske inte till 100% men ändå. Väldigt bra tyckte jag nog :) MEN det jag gör fel tror jag är att jag bara tränar i manegen i 30 minuter och egentligen hinner jag ju inte arbeta igenom henne riktigt på den tiden eller? Så nu får jag skärpa mig ytterligare och rida i minst 45 minuter om inte 1 timme. Och jag ska på ett noggrannare sätt träna. Tex nu gör jag denna övningen i 10 min sen gör jag detta så länge osv så tror jag att det blir bättre :) 

Imorgon ska jag rida igen och då blir det manegen igen och då ska jag trots att det är sent faktiskt arbeta igenom henne med den nya tanken jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar