onsdag 1 januari 2014

2014

Idag är det 1 januari 2014. Tänk nytt år, nya förväntningar, na löften och mål som sätts upp. Givetvis har jag som alla andra satt upp en hel del mål som vissa kanske uppfylls och vissa kommer bara vara mål som sätts upp för att det låter bra. Men jag hoppas verkligen att de flesta av mina mål kommer att vara uppfyllda när detta året är slut.

Just n har jag massa tankar och funderingar kring ALLT och inget :) men det jag funderat mest på är hur jag på ett så positivt sätt som möjligt ska få en bra arbetssituation. Insåg igår när vi satt och pratade vid middagen att jag faktiskt behöver göra en förändring. Alla andra kring bordet hade gjort någon förändring under 2013 men inte jag. Så nu 2014 blir förändringens år. Ska klippa mig imorgon... Kanske ska klippa av allt mitt hår?!?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar