lördag 11 januari 2014

Inspiration

Nu på morgonen var jag och tittade på en kompis som tränade för sin tränare. Vill bara börja med att informera om att kompisen har en jättefin dressyrhästar, tror den är 6 el 7 år och välmusklad och fin. 

Men i alla fall så var det så roligt att titta på när hon tränade. Tränaren var duktig och jag fick en sån inspiration och tankar kring vad jag vill samtidigt som jag insåg hur fruktansvärt dåligt min träning och min ridning går när jag tittade på henne. Men nu är det bara att fokusera och tänka vad ska jag göra för att det ska bli lika bra som henne???? Eller bättre? Så nu blir det att prioritera om och tänka träning och ridning. 

Jag insåg också att vi kanske ska försöka på helgerna när jag rider att faktiskt rida i paddocken för femmor större och jag kan rida igenom Jet på ett helt annat sätt än vad det blir i den lilla lilla manegen. Så imorgon får det bli ett pass ute i paddocken oavsett väder, eller nästan i allafall. Men träning i manegen blir det i allafall :)



Jag vet att min blogg blivit lite tråkig med tråkiga bilder, men så får det bli under en period, då jag inte får med min kamera och min lust lite försvunnit....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar