fredag 24 januari 2014

Oj vilken dålig bloggare jag har varit den senaste tiden. Eller rättade sagt jag har varit dålig på mycket den senaste tiden men just nu känns det som om livet går i 110 och jag inte riktigt har koll. Jag har inte orkat rida, fotografera eller göra något annat jag vill. Jag vet inte riktigt vad som hänt. Men jag måste verkligen ta tag i mitt liv, få kontroll. Visst det är lättar sagt än gjort. Men på måndag börjar jag kontrollera mitt liv igen.

Visst det låter deprimerande, men just nu vet jag varken in eller ut. Kanske för att allt rullar på i en alldelles för hög hastighet? 

Tanken var inte att skriva ett deprimerande inlägg nu när jag väl hittade tillbaka till min lilla blogg men jag tror att jag behöver få en struktur som jag saknat. Ibland kan jag fundera över hur har andra det och om deras liv kanske faktiskt är bättre än mitt? Eller är det så att jag just nu bara är trött på tillvaron på grund av kylan????? 

Jag måste faktiskt säga att jag saknar solen och värmen jättemycket !!!!

1 kommentar:

  1. Du är för ung för 40-årskris, vilket jag kanske känner av lite. Andra har det nog inte bättre och säkert minst lika tråkiga stunder som du känner. Mycket går ju bra för er, ni har kommit långt med huset, Felicia har det bra i skolan och hallen blir väl fin?

    SvaraRadera