söndag 26 januari 2014

Nytt liv nya åtaganden....

Idag börjar som jag skrev tidigare nya utmaningar vilket också innebär att jag ska bli en bättre människa. Jag ska försöka att njuta mer av min tillvaro mer än vad jag kanske har gjort den senaste tiden. Men i helgen hade jag en riktigt trevlig kväll med goda vänner och det gav mig massa positiv energi. Så nu fick jag lite nya tankar och funderingar. Givetvis så tycker jag fortfarande att mitt jobb är skittråkigt just nu... Och ridningen går det bara utför med. En lätt vinterdeprition kanske? 

Men nu är snart januari slut och snart kommer våren hoppas jag. Längtar för fullt så det är väl bara att bita hop och hoppas att man inte fryser ihjäl nästa gång man går utanför dörren. 

Saken är den att jag MÅSTE börja träna igen. Jag kan inte bara sitta på min ända och inte göra något. Så i och med min utmaning som jag började om med idag så ska jag även börja träna igen! 

Visst ser det härligt ut med sommar och sol???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar