måndag 6 januari 2014

Mysdag!

Idag har det varit en mysig dag, men ack så aktiv. Dagen började med att Felicia och jag åkte till stallet och släppte ut hästarna och sen red vi ut en sväng. Riktigt mysigt måste jag säga. Ibland eller rätt ofta kan jag tänka på hur kul det faktiskt hade varit om Felicia hade varit intresserad av hästar och ridning. Men det är hon inte men kan tycka att det är skoj ibland att följa med upp. Men så är det. Man kan inte få allt i livet. 

Förutom stallet så har jag hunnit måla hallen en gång till, bakat hamburgerbröd och surdegsbröd som inte blev så jättebra. Men nu har jag lärt mig hur jag ska göra så det är bara att äta upp brödet och göra om det nästa gång och göra det bättre :)

Men snart börjar allvaret igen och det ska faktiskt bli lite skönt. Lite struktur i vardagen och lite normala tider att passa. Inte sova halva dagarna och vara uppe halva nätterna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar