onsdag 25 juni 2014

Äntligen!!!!

Nu har jag äntligen lite semester. Och det förtjänar jag grymt mycket!!!! Men vad trött jag är. Jag har jobbat jättemycket bara för att jag ska ha möjlighet att gå på semester och för att jag ska slippa jobba något under min semester. Så idag ska jag bara njuta av min ledighet. Men som vanligt finns det ju hundra saker att göra här hemma. Jag ska baka lite kakor och bullar, klippa gräset eftersom ingen annan har gjort det och så ska jag försöka röja lite. Så frågan är vad ska jag börja med? Det jag faktiskt ska ta och börja med är att gå upp ur min säng :) och sen får jag fundera lite på vad jag ska göra...

Nåja, oavsett hur mycket eller lite jag hinner med idag så har jag semester och det ska jag njuta av för fullt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar