tisdag 17 juni 2014

Varför????


Ibland funderar jag på varför man arbetar ihjäl sig veckan/veckorna innan man ska ha semester för att sen vara helt slut första veckan på semestern? Jag gör precis likadant just nu. Denna veckan innebär långa dagar med massa arbete och kanske till och med en del arbete i helgen. Jag förstår inte hur jag, som i vanliga fall faktiskt är en bra planerare, har planerat! Jag skulle ju egentligen ha haft betydligt bättre planering och framförhållning än vad jag haft nu. Men men så är det.... Jag kommer väl vara helt slut när jag väl har semester. Men min sommar semester kommer väl inte att vara så lugn som jag hoppats utan jag får väl ta en vecka i höst att vila upp mig på :) så nästa år ska jag försöka att ha en bättre planering och en bättre tanke kring hur jag ska göra för att inte vara helt slut när jag går på semester!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar