söndag 15 juni 2014

Jag vet....

Jag vet att jag skrev hur ordentlig jag skulle bli hur duktig jag skulle bli med kost och motion. Och det blev jag under en väldigt kort stund. Sen var det lite avslutningar, lite avtackningar och annat firande som blev att allting gick lite åt skogen. MEN det kommer ju en måndag till och nu måste jag verkligen skärpa mig. För denna gången har jag en plan. Visst jag hade en plan innan också men nu har jag en bra plan hoppas jag.

För tiden bara går och går och jag har verkligen inte lust att vara tjock hela livet. Jag menar halva mitt liv har jag varit tjock så varför kan jag inte få vara smal resten av mitt liv? Men jag vet ju att det handlar om motion och nyttig mat! Jag vet ju grunderna, så varför är det så svårt att följa dem? Så på måndag återigen börjar jag. Men denna gången har jag en plan!!!!! Så nu är alla laga dagar, dom jag haft i helgen, slut och det är bara att börja igen! 

Källa: www.lyckeliv.blogspot.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar