söndag 22 juni 2014

Snart...

Snart är det dax för mig att gå på semester. Två dagar kvar, kanske tre beroende på hur stressad jag är på tisdagen innan jag går så det kan bli så att jag går in en sväng på onsdagen också. Men jag hoppas att jag bara kan bara hemma på onsdag. Nåja, hur har denna våren varit? Stressig och jag har gått upp massa i vikt som jag förhoppningsvis kan gå ner nu när jag stressar ner lite. Eller så får vi ta det till hösten. Orkar egentligen inte bry mig men kanske måste?!?! Nåja karaktär har jag ju ingen har jag insett och det kanske är så att vissa är födda utan det? Men nu ska jag njuta av sommaren och min ledighet. En ledighet som jag tycker att jag förtjänar. Kanske ska tänka om till nästa sommar och ha en hel sommar och inte gå in och jobba två veckor som jag ska göra nu? Samtidigt får barnen en längre ledighet. Nåja vi får väl fundera lite över detta till nästa år. Och vem vet, jag kanske faktist har hittat mitt drömjobb till nästa år????

Men idag blir det att städa klart så att jag slipper det i veckan på min ledighet och sen sak jag jobba lite så att jag faktiskt kan gå på semester när jag har tänkt. En semester med bara lata dagar hemma och mysa med mina barn. Det roliga är att jag brukar tröttna lite på det efter ett tag eftersom jag är lite rastlös.... Men jag får bita ihop och försöka njuta :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar