torsdag 26 juni 2014

TRÖTT!!!!!!!

Det kanske trots allt inte är bra för mig att vara ledig. Jag har haft två dagars semester och är så trött. Jag borde egentligen inte vara så trött, för jag har inte haft någon bil så jag har egentligen inte haft möjlighet att fara och flänga. Men första dagen på min semester var jag ute på promenad med en kompis, 8 km, samt eftersom jag inte har någon bil var jag tvungen att cykla och lämna Eric hos sin bästa kompis, vilket innebar att det blev 4 km cykling. Eftersom jag mellan allt farande och flängande så bakade jag bullar samt en sorts kakor. Hade tänkt att jag skulle ha gjort någon mer småkaka, men det får jag väl göra en annan dag.

Idag hann jag med att springa en runda, gick väl så där. Men det tar sig. Jag måste verkligen öka mitt tempo lite om jag ska lyckas springa en mil under 1 timme. Sen försökte jag slutföra mitt projekt utemöbler. Får väl fortsätta med det imorgon. Så här mycket har jag inte gjort när jag jobbar. Så om jag fortsätter så här kommer jag vara helt slut när jag väl ska börja jobba igen.

Jag förstår inte varför jag inte bara kan ta en bok och sätta mig och läsa eller bara njuta av att vara hemma och ta det lugnt. Imorgon ska jag städa och sortera tvätt samt ska jag försöka hinna plocka jordgubbar och baka lite mer så att vi har under sommaren.....Så varför ta det lugnt när det är sommar och ledighet?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar