måndag 2 juni 2014

Detox.....

Jag vet inte om mitt beslut att vara "nyttig" var så bra. Idag och igår åt jag inga kolhydrater, eller jo igår åt jag lite kolhydrater. Jag åt faktist upp min cocostopp,(eller vad det heter) som jag köpte på marknaden i fredags men annars åt jag inga kolhydrater. Så visst är jag duktig, men idag har jag haft grymt ont i huvudet hela dagen. Så jag tror att kombinationen att detoxa mig från allt onyttigt socker tillsammans med alldelles för gamla linser inte är en superbra kombination. Så imorgon hoppas jag på att jag får tag på min optiker och att min detox blir bättre. Jag tror att bara all skit försvinner ur min kropp kommer det bli bättre.... Eller inte??? Men jag får väl ta en dag i sänder. Än så länge har det i allafall gått bra. Två dagar av 30 är inte illa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar