lördag 6 april 2019

Älskar att shoppa 😁



Idag var jag efter mycket velande på Eurohorse i Göteborg. Först skulle jag inte åka, sen funderade jag på att kanske åka i allafall, sen skulle jag röja hemma och sen skulle jag åka i allafall. Och vi åkte ner till Göteborg och skulle väl egentligen mest kolla och kanske köpa ett nytt ridspö och ett par handskar. Inget mer. Men oj vad saker det finns till hästar. Hade jag varit superik hade jag shoppat och shoppat och verkligen fyllt på med nya saker. Jag hade köpt luddgrimmor, ridspön, lite nya ridkläder och schabrak. Ja jag hade verkligen shoppat loss! Men nu är jag inte superik eller rik över huvudtaget, så jag fick verkligen fundera över vad behöver jag 🤔Men lite ”onödiga” saker blev det, som schampo och balsam samt en utredningsspray till Cillahästens svans, så jag kanske kan få den tjock och fin. Inget måste men jag tyckte att det var bra att ha saker. Sen köpte jag ett spö jag ville ha och ett regntäcke till sommaren, tidig höst om det skulle vara riktigt dåligt väder. Absolut inget måste men jag var ju inte riktigt nöjd med passformen på mitt förra täcke så det försöker jag ju sälja nu i stället och då passade jag på att köpa ett nytt. Så visst jag shoppade lite men inte alls så mycket som jag hade velat eller som man kan göra. Det är så kul att klämma och känna på alla saker som finns. Så nästa år ska jag verkligen ha sparat massor med pengar och då ska jag shoppa loss rejält 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar