lördag 20 april 2019

Påsk enligt tradition



Först och främst vill jag önska alla där ute en riktigt Glad Påsk! Jag vet, lite sent, men bättre än inte alls 😉 Jag hoppas verkligen att ni har firat ordentligt, med god mat, trevligt sällskap och massa påskgodis 😋

Själv så har jag haft en traditionsenlig påsk. Som vanligt firade vi påsk med bästa kusinen och hennes familj men jag njöt även av ett trevligt umgänge med fina Cillahästen tidigare under dagen.

Dock blev väl det inte världens bästa pass. Koncentrationen jag hade under torsdagen var borta och det blev väl ett halvbra pass, men jag var nöjd. Cillahästen blev rastad och vi fick till några bra steg. Imorgon ska vi öva på dressyrprogram och verkligen slipa på de små detaljer som måste sitta om jag ska ut på någon tävling längre fram. 

Men nu ska jag sova och hoppas att jag inte åt allt för mycket godis så jag orkar göra lite saker imorgon 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar