tisdag 30 april 2019

Nytt tisdagsnöje



Fröken F har en ny aktivitet på tisdagar, ridning. Hon har sedan någon vecka tillbaka börjat på en ridskola och jag sitter på läktaren och tittar och förundras över detta system. Jag har själv gått på ridskola och går på ridskola varannan fredag men jag blir ändå förundrad och detta system. 

Fröken F rider på en större ridskola, då jag insåg att det är där hon kommer lära sig bäst och snabbast, eftersom tålamod inte är min melodi 😉😂Även om jag själv valde att sätta henne på stans större ridskola och även om jag kanske inte håller med om deras filosofi så tror jag detta är bra för Fröken F. 

MEN det är väldigt kul att sitta och titta på alla som rider i hennes grupp. Hon rider i en nybörjargrupp för vuxna. En del är avslappnade och bara tar ridningen som den kommer medan andra verkar ta detta på fullaste allvar och verkligen vill vara bäst och visa vad dom kan. Glänsa lite. Men det är så kul att sitta och titta på detta. Men dom är duktiga oavsett vilken stil dom har 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar