onsdag 17 april 2019

Jag behöver en förändring



Nej jag är inte Sverige Demokrat men jag behöver precis som SD lovar, en förändring på riktigt. Trots att jag hatar SD och allt de står för så drack jag faktiskt saft ur deras mugg på Eurohorse 😱🙈 Men jag vill egentligen med denna bilden bara säga att jag behöver en förändring på riktigt! Jag vet inte vad jag behöver för förändring. Nytt jobb? Nya vänner? Nya mål med min träning? Ny häst? Nytt stall? Nytt hus? Jag vet inte, men det jag vet är att jag behöver göra en förändring för att komma ur min vårdepression 🤔eller så tror jag bara att jag har en vårdepression och skyller på den för att jag inte vill något eller för att jag inte orkar något 🤔eller så handlar det om att jag behöver en förändring i mitt liv.

Jag tror jag behöver något nytt, någon form av förändring för att må bra. Jag har haft samma jobb i typ fyra år snart, stått i samma stall i snart tre år och jag har bott i samma hus i snart tretton år. Så ja, en förändring behöver jag. Jag vet bara inte vad. Men det kanske är så att jag inte har riktigt kontroll just nu över mitt liv utan gör saker som andra vill och för att bryta det så kanske jag måste ha en förändring eller bara ta kontroll över mott liv!

Så steg 1 är att jag ska ta kontroll över mitt liv och göra det jag vill och inte det som alla andra vill! Sen ska jag göra en förändring på något sätt. För jag tror jag behöver det! Vi får se vad det blir för förändring men jag måste hitta tillbaka till den goa känslan jag hade i höstas och vintras för att må bra. Så nu ska jag hitta den och må bra! 

Jag mår egentligen bra men jag är lite frustrerad över att det inte händer något i mitt liv och jag känner någonstans där i bakhuvudet att jag behöver en förändring men tyvärr vet jag inte vad än. Så nu ska jag hitta den förändringen som känns bra i min mage och gå på den och strunta i vad andra tycker. Skulle det visa sig vara ett misstag så får jag väl ta det och arbeta framåt igen. Men det svåra är att veta vilken förändring vill jag ha? Vilken förändring är det som blir bäst? Men magkänslan kanske säger vilken förändring som är bäst för mig?

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar