tisdag 2 april 2019

Beslutsångest 😬



Nu har jag beslutsångest 😬 Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Jag har egentligen bokat in mig både första helgen i maj och tredje helgen i maj, alltså båda helgerna när jag jobbar 🙄 Eric har en simtävling i Falköping första helgen i maj som han borde åka på men vi har aldrig tidigare prioriterat den typen av tävling men jag känner att vi faktiskt kanske ska göra det, eftersom det är sista gången han får vara med. Tredje helgen är det Göteborgs varvet! Jag har kanske inte tränat överdrivet mycket för det men jag har ändå tränat tre gånger/vecka och varierat längden på min träning och känner mig faktisk nöjd med min träning. Men frågan är om det räcker för att genomföra Göteborgs varvet🤔 Samtidigt som jag i så fall måste köpa riktiga skor, då jag får ont i min fot efter typ 6-7 km i dom skorna jag har nu. Jag ska testa att springa längre distanser nu hela april så får jag se. Men jag måste bestämma mig för jag måste ha en vikarie om jag ska vara ledig......

Samtidigt kanske kanske jag verkligen borde träna mer och bättre och satsa på 2020 i stället 🤔 och försöka genomföra kretsloppet i år? 

Jag är som sagt helt villrådig och behöver hjälp!!!!

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar