söndag 28 april 2019

Då var denna helg slut



Herregud vad denna helgen har gått snabbt och försvunnit. Jag fattar inte. Men å andra sidan kanske det beror på att vi tillbringade hela fredags kvällen med att sitta i en simhall och hela lördagen i en simhall. Idag så tog vi tag i livet och slängde all skräp vi hade ställt i transporten. Det kändes faktiskt väldigt bra även om jag fick lite ångest när vi var på återvinningscentralen första vändan. Det var så mycket folk och folk som bara ställde sig huller om buller och som sket i vanligt folkvett! Så jag kände bara paniken och var jättestressad. Men andra vändan vi var där blev det bättre och inte alls lika mycket folk. Eftersom vi åkte två vändor så fick jag visa hur duktig jag var på att backa in mitt släp på vår trånga infart. Det kändes så bra! För jag har sammanlagt backat in det fyra gånger utan några som helst problem vilket innebär att jag kan ha det ståendes hemma och jag kan själv backa in det! Jag måste själv säga att jag är BÄST! Känns så skönt att veta att man klarar saker och ting utan några störreproblem 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar