söndag 7 april 2019

Grattis på födelsedagen fina Cillahästen



Tänk att denna lilla donna fyller 9 år idag 🎈Jag är så glad över att få äga dig och ha dig hos mig. Du har gett mig massor med gråa hårstrån, skador och blåmärken MEN du har också gett mig massa kärlek, du har gett mig nya utmaningar och lärt mig massor med saker. Du har på många sätt prövat mitt tålamod men du har genom din envishet stärkt mig och gjort mig till en person som nu har lite tålamod och som faktiskt byggt upp en säkerhet kring dig. Det låter kanske konstigt men jag trodde aldrig att vi skulle hitta varandra som vi faktiskt har gjort. Jag är så glad över att du finns i mitt liv även om jag många gånger tänkt att jag kanske kanske borde lämna dig till någon som kan mer, som kan ta tillvara på din enorma kapacitet och som kan stärka dig på ett sätt som jag kanske aldrig kommer kunna då jag också blir rädd och lite feg. Men jag tror att vi tillsammans kommer överleva detta och övervinna våra hinder som vi har. Vi har faktiskt kommit enormt långt om man jämför med när du var 6 år, 7 år eller 8 år. Även om min förhoppning hade varit att vi hade kommit längre så är jag ändå glad över det lilla. Jag är glad över att du känner en tillit till mig och att vi pratar samma språk just nu. 

Så ett jättegrattis till bästa hästen som idag blir 9 år🎈

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar