torsdag 20 februari 2014

Grisen i säcken....

...Japp precis som jag skriver ovan så lägger jag nu ut en annons här på min lilla blogg. Jag har en full kasse med kläder, 25 plagg från olika märken, Me & I, Pomp De Lux, KappAhl, Lindex och ja alla möjliga märken. Men eftersom det är MASSOR med kläder så orkar jag inte sälja var och en för sig utan nu får ni chans att köpa hela kassen med fantastiskt fina kläder, pyjamasar, tunikor, klänningar och jeans. Några plagg är knappt använda och några är lite använda och några lite mer. Men alla är jättefina och märks knappt att dom är använda då Felicia tydligen hade ett överflöd av just denna storleken. Alltså en kasse full med kläder till flicka i stl 122/128. Pris???? 1500 kr för hela kassen. Så varför inte köpa????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar