lördag 8 februari 2014

Insikt!!!

Japp, jag har kommit till insikt at skidor verkligen inte är min grej. Jag KAN INTE och jag har INGEN motorik och det är dessutom farligt!!! Så jag ska nog slänga in flaggan och inse mina begränsningar! Givetvis känns det som ett tungt nederlag och det är jobbigt att erkänna men för att inte skada mig eller någon annan imorgon blir jag tvungen att ta mitt förnuft tillfånga och skippa skidorna imorgon. Jag kan verkligen inte åka 11 varv tillsammans med flera hundra andra människor! Jag känner dock en stor besvikelse inom mig och det känns verkligen inte bra! Så det är bara att bita ihop och göra om ALLTING igen. Cyklingen är tydligen förlagd i maj i stället i år, dagen efter Göteborgsvarvet. Men jag ska ju inte springa i år så då får jag cykla i stället. Måste bara få med någon att gå med mig, för det är ju grymt tråkigt att gå 2,1 mil själv! Men det hittar jag säkert någon :) så i år får det bli att börja om....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar