söndag 2 februari 2014

LISA!!!!

Igår tackade vi av ytterligare en kollega. En kollega som jag tror att jag faktiskt kommer att komma ihåg och som jag faktiskt tror att jag kommer sakna en del.... Tyvärr har det ju kommit och gått en hel del kollegor genom mitt yrkessamma år och det har både varit positivt och negativt. Vissa har man ju givetvis saknat mer och andra har man inte ens noterat att dom försvunnit eller kanske till och med tyckt att det var lite skönt att dom bytte jobb.

Det känns konstigt att jag trots en del försök att byta jobb, ändå blir kvar på samma jobb och gör samma sak år ut och år in. Så nu kanske det faktiskt är dags att ta tag i det och faktiskt leta aktivt efter ett annat jobb, eller ska jag bli den där som är kvar på samma jobb år ut och år in?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar