måndag 3 februari 2014

Monday here we go....

Nu är det måndag igen och vi gör ett nytt försök att sluta hetsäta varje dag och det är dags att börja träna. Jag har haft så lite motivation så jag vet inte vad jag ska göra, men någon gång måste den ju komma och om den inte kommer får jag väl försöka att hitta den under tiden. Men jag kan inte fortsätta att äta och lata mig. Kanske mitt humör och mitt mående blir bättre om jag faktiskt hittar en motivation till att göra saker?

Men jag har faktiskt beslutat att inte åka skidor på söndag. Jag har inte övat, vilket jag borde göra, men jag får väl göra om allting igen. Mer med det är det ju inte.....Eller så hittar jag någon nytt mål i mitt liv som jag ska göra under 2014.

Första målet ska bli att gå ner i vikt, äta rätt och motionera. Kanske ska springa Kretsloppet och kanske ska se om jag hittar någon som säljer sin Götebortgsvarvet starttid. Har inte riktigt bestämt mig än....Annars är det nog första gången på länge som jag inte har något riktigt mål. Så vad ska jag göra????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar