måndag 7 maj 2018

Fullspäckad helg



I helgen hade jag semester. Det var såååå skönt. En ledig helg som i och för sig var alldeles fullspäckad med olika aktiviteter men ändå en ledig helg.

Tanken var att Eric skulle vara med på sin allra första simiaden tävling. En enligt klubben obligatorisk simtävling. Vi gick upp i ottan och packade oss iväg för att bege oss till Falköping. Eric simmade in och gick iväg till samlingen och då hände det något. Eric svimmade och slog huvudet illa. Så det var bara för oss att packa ihop och åka hem och åka upp till Akuten! Det var inte alls där jag hade tänkt att tillbringa min dag. Samtidigt fick Eric en riktigt bra undersökning och vi fick trots allt någon timme på eftermiddagen att njuta av den fina lördagen på altanen. Jag hann till och med att baka de efterlängtade nutellabollarna som jag lovat i en evighet ;)

På söndagen var det dax för ytterligare en aktivitet för Eric. Fotboll! Han sa att ha mådde bra och läkaren hade sagt ok till att han fick spela så det var bara att bege sig iväg och vara en fotbollsnamns som hejade fram laget... inte till seger men ändå för deras fantastiska prestationer. Jag blev faktiskt positivt förvånad över hur Eric har utvecklats och hur snabbt han utvecklats i fotbollen. Han var riktigt duktig. Nu säger jag inte att han inte var det innan men det roliga är att han utvecklats och blivit bättre. Så kul att se.

Så trots semester så blev det inte så mycket vila för oss denna helgen ;) men nästa helg är min vanliga lediga helg och då kanske kanske jag kan få vila lite ;)

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar