torsdag 3 maj 2018

Känslan av misslyckande



Idag blev det ett pass i manegen. Tyvärr blev det väl ett pass som inte går till historian av att vara det bästa. Det var en framåttung häst som inte riktigt lyssnade. Hur jag än gjorde så tyckte jag att hon var tung att rida, lyssnade inte utan bara sprang. Visst jag fick säkert till någon bra skänkelvikning och galoppfattningarna blev väl bra men hela känslan var inte bra. Men alla pass kan ju inte vara bra även om man verkligen önskat det ;)

Nåja, jag får försöka skaka av mig denna känslan och tänka framåt. Ta nya tag imorgon och nästa dag och nästa och inte grotta ner mig i det som inte gick bra idag. Lättare sagt än gjort, men nu är det bara att kämpa vidare för vill jag ut och tävla lite så måste jag träna träna och åter träna. 

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar