tisdag 22 maj 2018

Rensa tankarna



Jag tror faktiskt att det bästa jag gjort var att ta uppridningen igen. Även om det var för flera flera år sen men ändå. Det är mitt sätt att koppla av och det är mitt sätt att faktiskt rensa tankarna lite. Igår var en tuff dag med en del negativa besked och några jobbiga möten. Och eftersom jag är en överanalyserande person så kunde jag inte sluta tänka på det som sagts och jag vände och vred på allting typ hundra gånger fram och tillbaka. Sån tur är så kan jag koppla bort alla mina tankar när jag är med Cillahästen. Då är det fokus på henne, i allafall i ridningen och i själva skötseln. Det var såååå skönt att komma ut en sväng nu på morgonen och höra fågelkvitter och hovarna som klapprar mot marken och Cillahästens frustande. Det finns inget bättre och då kan man verkligen njuta av livet. Alla negativa tankar och alla hundra tankar som for runt i huvudet försvann för en kort stund i allafall. Och det var skönt.

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar