måndag 28 maj 2018

Nu går mitt liv alldeles för fort och jag har alldeles för lite timmar på mitt dygn. Jag fattar inte vad som hänt. Jag trodde ju när jag slutade jobb extra att jag skulle få såååå mycket tid över men jag vet inte riktigt vart den tiden har tagit vägen. Just nu går allting i 110 och jag får kort massor samtidigt som jag inte tycket att jag får gjort så jättemycket. Gör allt och inget. Livet måste sakta ber snart hoppas jag. MEN något jag faktiskt är stolt över är att jag tränar, eller rättade sagt löptränar regelbundet nu. Tre gånger i veckan även om det är korta sträckor. Två gånger i veckan springer jag ca 3,5 km och kör ett så kallat maxpass där jag håller ett högre tempo än vad jag egentligen tycker om och en gång i veckan försöker jag springa runt 7 km. Tänker testa 1 mil på onsdag. Tyvärr måste jag nog införskaffa nya skor då jag får ont i mina hälar av dom jag har. Tror han i affären lurade mig ;) så nu får jag gå till någon annan och testa ut andra skor. Men ska jag inte FP skador så är det ett måste tror jag. 

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar